Rezervasyon İptal Şartları

Rezervasyon İptal Şartları

REZERVASYON İPTAL ŞARTLARI

Tatil evi kiralama sektörü, diğer tatil turizmi sektörlerinden farklı, kişiye özel bir sektör olmasından dolayı, iptal şartları ve cezai yaptırımları genellikle çok katı olan bir sektördür. Söz konusu tatil evleri yaz sezonunda en fazla 8 ile 12 hafta misafir ağırlamak hedefi ile kiraya açılırlar. Siz tatil evinizi rezerve ettiğiniz andan itibaren, o yer sizin için o tarihe kadar bekler ve siz gelmediğiniz takdirde, sizin yerinizi doldurmak imkansıza yakın olur. Bundan dolayı bu şartlar tatil evi sahipleri için büyük önem taşımaktadır. İptallerden oluşan boşluklar sebebi ile iptal edilen her rezervasyonun yeri dolmayabilir ve villa sahipleri bundan dolayı büyük zararlar edebilirler.

Diğer ülkelerde bu sorun depozito sonrası kalan ücretin giriş tarihinden en az 2 ay öncesinden ödenmesi ile çözülmektedir. Yani misafir (kiracı) villaya girmeden iki ay öncesinde tüm ücreti ödenmektedir. Fakat biz bu sistemi kötüye kullanabilecek kişilere karşı, yerli misafirlerimiz için kalan ücreti tatil evine girişte almaktayız. Yapılan bu iyi niyet göstergesinin kötüye kullanımını engellemek amacıyla, anlayışınıza sığınarak bu şartlar uygulanmakta ve tatil evi sahipleri ciddi bir şekilde korunmaktadır. Lütfen iptal ve iade taleplerinizden önce aşağıdaki şartları dikkatlice okuyunuz ve size gönderilen e-postaları ve dökümanları dikkatle inceleyiniz.

Sitede yayınlanan her tatil evi ilanında, ilan sahibi tarafından belirlenen bu iptal seçenekleri "Ev kuralları ve şartlar" başlığı altında yazılı, kırmızı renkli < İptal şartlarını görmek için tıklayınız > linki ile misafirlere sunulmaktadır. Düzenlenen bu iptal politikaları yukarıda da söylediğimiz gibi hem ev sahiplerini hem de misafirleri çıkabilecek anlaşmazlıklarda bilgilendirmek ve korumak amacıyla sunulmuştur.

ÖNEMLİ UYARI: Sitemiz üzerinden banka ya da diğer ödeme kanalları aracılığı ile yapmış olduğunuz ödemelerde, sözleşme şartlarını otomatikman kabul etmiş olursunuz. Rezervasyon sayfasında bulunan onay kutusu, banka ya da diğer kurumlarda atmış olduğunuz imzalar otomatikman dijital imza sayılmakta ve sözleşmeleri "Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğine" göre resmi olarak imzalamış olmaktasınız. Dolayısı ile villa girişlerinde alınan ıslak imzalar sadece giriş yaptığınızın belgesi olarak alınmaktadır. Sözleşme konusu ürün ve/veya hizmetleri Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinin 15/g hükmü gereğince "Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken konaklama, eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler" niteliğinde olduğundan Cayma Hakkı kapsamında bulunmamaktadır. Ödeme yapmadan önce, bu hususu en başından bildiğinizi ve Cayma Hakkı talep etmeyeceğinizi kabul ve taahhüt edersiniz. 

KİRACI rezervasyonlarını herhangi bir sebepten dolayı iptal etmek isteyebilir. Yalnızca yazılı olarak yapılan iptal talepleri değerlendirmeye alınacaktır.

KİRACI, web sayfası üzerinden yaptığı rezervasyonu 24 saat içinde iptal edebilir, bu zaman diliminde helalvillam.com.tr esneklik uygulamaktadır. Bu durumda tüm ücretler (kaparo dahil) banka transfer kesintileri hariç olarak iade edilir. Ödemenin yapıldığı saat referans olarak alınır. Sadece yazılı yapılan iptal istekleri dikkate alınacaktır.

KİRACInın rezervasyonunu iptal etmesi durumunda, FİRMA iptalden kaynaklanan kayıplardan dolayı bir tazminat talep edecektir.

Sayın Misafirlerimiz,

Helalvillam.com.tr internet sayfamız ile misafir odaklı çalışmaktayız. Villa Sahipleri ve Misafirler arasında hakkaniyetli ve güvenli bir iletişim kurmak amacıyla oluşturulmuş sözleşmelerimizin Ziyaretçi (hizmet alan veya misafir) tarafı aşağıda size sunulmuştur. Rezervasyon talebi isteğiniz ile aşağıdaki tüm hususlar işleme girecek ve konaklama sonuna kadar geçerli olacaktır.

TARAFLAR 

İş bu iptal sözleşmesinde taraflar; 

Helalvillam.com.tr  Firma olarak tanımlanmıştır. 

Misafir, Müşteri ve /veya Ziyaretçi ise Firmaya ait elektronik platformlardan “Hizmet Alan “kişi veya kuruluşlar olarak tanımlanmıştır .

Firma (Helalvillam.com.tr veya Şirket)

İlk 24 saat sonrasında tazminat şartları aşağıda belirtilen şekildedir;

● Ödenen kapora (ön ödeme tutarı) rezervasyonun KİRACI tarafından iptal ettirildiği durumlarda hiçbir şekilde iade edilmez ama gelecekte yapılacak bir rezervasyon için kullanabilirsiniz.

● İptal isteği eve giriş tarihine 30-15 gün arası bir süre kalmış ise, kapora hiçbir şekilde iade edilmez ve KALAN ÜCRETİN %50si KİRACIdan talep edilir.

● İptal isteği eve giriş tarihine 14 günden az bir süre kalmış ise yapılan iptallerde veya KİRACI hiç gelmezse, KİRACI KALAN ÜCRETİN %100ünü, (tamamını) ödemek zorundadır.

● Eğer rezervasyon giriş tarihinden önceki 30 gün içerisinde gerçekleşirse yukarıdaki kurallar aynen geçerlidir.

KİRACInın iptal talebinde bulunması durumunda, başlangıç tarihi olarak temel alınan tarih ve saat FİRMA hesabına EFT, HAVALE, KREDİ KARTI yolu ile yapılan "ÖN ÖDEME" tarihidir. İptal ve iade için bu ödemenin yapıldığı tarih ve saat temel alınacaktır.

KİRACI sadece ön ödeme yaparak rezervasyon yaptırmış ve başka hiçbir ödeme yapmamış ise ve rezervasyonunu iptal ettirmek isterse yukarıda belirtilen tazminat şartları çerçevesinde ödeme yapmayı kabul ve taahhüt eder.

KİRACI belirtilen tarihten önce evden çıkmak ister ise, kalan günlerin ücreti geri iade edilmez.

KİRACInın zorunlu tazminat ödemesini yapmaması durumunda, bu ücretler FİRMA tarafından ihtarname ya da icra takibi yolu ile yasal olarak KİRACIdan istenir. Bu gibi durumlarda ortaya çıkabilecek tüm masraflar (Avukat, noter, icra ve dosya masrafları vs.) ödenecek tazminata eklenerek KİRACIdan talep edilir.

İptal başvurularında her ayın 30 çektiği hesap edilerek bir önceki ayın giriş tarihine tekabül eden tarih baz alınacaktır. Tek tek gün sayımı yapılmayacaktır. (Örneğin 15 Temmuz girişli bir rezervasyonun iptal başvurusu 15 Haziran gecesi saat 12:00'ye kadar yapılabilir.)

Misafir sadece Depozito ödemesi yaparak rezervasyon yaptırdıysa ve iptal isteği cezai müeyyide gerektirecek sınırlar içinde ise tazminatı gerektiren durum ortaya çıkar ve yukarıda yazılı tutarları sözleşme şartlarına istinaden ödemeyi kabul eder.

Misafir ve ev sahibi arasında belirlenen ve anlaşılan bir temizlik ücreti & elektrik - su ücreti vs... varsa, bu ücret misafir konaklama yerine girmediği sürece tahsil edilemez, talep edilemez.

helalvillam.com.tr hizmet bedellerini müşterinin gönderdiği depozito bedellerinden hizmet bedeli olarak kesinti yaparak villa sahiplerine ödeme yapar. Bundan dolayı rezervasyon gönderildiği andan itibaren hizmet bedeli, muhasebe kayıtlarına gelir olarak geçer ve gerekli vergilendirme işlemleri ve diğer mali kayıtları yapılır. Dolayısı ile iptal durumlarında tahsil etmiş olduğu ön ödeme içindeki depozito bedeli kayıtlara intikal ettirildiğinden hiçbir şekilde geri iade edilemez. Lütfen depozito iadesi için ısrar etmeyiniz. Depozito iadeleri ile ilgili bu bilgiler ilanlar içinde, bu sayfada ve size gönderilen tüm e-postalarda ve evraklarda sizlere defalarca belirtilmiştir. Böyle bir talep göndermeden önce lütfen evraklarınızı ve maillerinizi tekrar kontrol ediniz.

Eğer kiracı veya ev sahibinden birinden bir şikayet olursa, giriş saatinden sonra 24 saat içinde helalvillam.com.tr' ye şikayet konusu yazılı olarak e-posta ya da mobil telefon üzerinden sms mesajı ya da whatsapp yolu ile derhal bildirilmelidir.

Misafir konaklama yerine giriş yaptıktan sonra erken çıkmak isterse, kalan gecelerin ücreti kesinlikle geri iade edilmez.

helalvillam.com.tr iptal durumunda ya da diğer sorunlarda iki taraf arasında gerekirse arabuluculuk yapar ve anlaşmazlık durumlarında son sözü söyleyen taraf olur. İki tarafında buna itiraz etmeye hakkı yoktur.

Rezervasyon iptal talebi, misafir helalvillam.com.tr' den iptal onay e-postası alana kadar iptal olmuş sayılmaz. Eğer misafir iptal onay epostasını almamışsa helalvillam.com.tr ile acil olarak iletişim kurmalıdır.

İSTİSNAİ DURUMLAR:

* Tamamen kontrolümüz dışında gerçekleşen sağlık riskleri, salgın hastalıklar, savaş, savaş tehdidi, toplumsal kargaşa, terörist eylemler, doğal afetler veya rezervasyon sahibinin 1. derece yakın ailesinde vefat gibi durumlarda gerekli belgeler firmamıza sunulduğu takdirde rezervasyon için ödenmiş olan ön ödeme farklı bir rezervasyonda kullanılmak üzere açığa alınır ve yeni yapılacak olan rezervasyonun toplam tutarından düşülerek işlem yapılır.

helalvillam.com.tr tarafından rezervasyonun iptali;

Tatil evlerinin bulunduğu bölgelerde ya da tatil evlerinin kendisinde (ev ile ilgili ciddi problemler, bölgesel olarak yaşanan su veya elektrik kesintileri, deprem vb. afetler) gibi öngörülemeyen durumlar tespit edildiği takdirde, tatilinizde bir problem çıkabileceğini öngörerek helalvillam.com.tr siz değerli misafirlerini (kiracıları) korumak için, rezervasyonunuzu siz villaya gelmeden önce iptal etme hakkına sahiptir. Sizlere açıklanacak olan bu durumdan dolayı iptal talebinin sizlere iletilmesi sonrasında misafir yine de villaya gelmek ister, iptal talebini reddederse tüm sorumluluk ve yükümlülük misafire ait olacaktır. Misafirin isteğine ve mağduriyetine bağlı olarak helalvillam.com.tr en az kiralanan villanın ayarında alternatif villalar sunmaya çalışır. Misafir, alternatif villa veya villalardan birini seçebileceği gibi isterse rezervasyonu tamamen iptal ederek yaptığı tüm ödemenin iadesini talep edebilir. Sadece bu durumlarda helalvillam.com.tr, alınan tüm ödemeyi misafire iade etmekle yükümlüdür.

Rezervasyon tarih değişikliği;

Misafirin rezervasyon yapılan tarihi değiştirme hakkı mevcuttur ancak birkaç özel duruma bağlıdır. helalvillam.com.tr değişiklik talebini ev sahibine ya da ilan sahibine iletir ve onay alırsa değişiklik yapabilir. Buradaki son söz ilan sahibine ya da ev sahibine aittir. helalvillam.com.tr sadece aracılık yapar. helalvillam.com.tr rezervasyon değişiklik işlemi için ekstra KDV içinde 500 TL.- işlem ücreti talep etme hakkı vardır. Değişiklik talebiniz demek; sonrasında sizlere gönderilen tüm evraklar ve sistemde kayıtlı bilgileri ve ay (tarih) farkından kaynaklanan fiyat farklarının tekrar hesaplanıp, ev sahibine yapılan ön ödeme ücreti ve kesilen faturaların değişmesi anlamına gelmekte ve bize ekstra iş gücü kaybı yaşatmaktadır. Girişinize 60 günden az bir süre kaldığı takdirde yapılan değişiklikler ev sahibi tarafından büyük ihtimalle onaylanmayacaktır.

WhatsApp Destek!Whatsapp
Müşteri Temsilcileri
REZERVASYON OLUŞTUR
Tarihler Müsait
Giriş Saati :Çıkış Saati :
Konaklama Tutarı :
Elektirik Ücreti :
Temizlik Ücreti :
Toplam Tutar :
Ön Ödeme :
Girişte Kalan :
UYGUNLUK TAKVİMİ
MüsaitMüsait
DoluDolu
Ödeme BekliyorÖdeme Bekliyor
Giriş-ÇıkışGiriş-Çıkış
ÖzellikÖzellik
Genel Özellikler
Mutfak Bilgileri
Salon Bilgileri
Havuz Bahçe Bilgileri
Şömine
Özel Bahçeli
Full Eşyalı ve Mobilyalı
Isıtmalı Havuz
İnternet Bağlantısı
Jakuzi
Balkon/Deck/Teras
İç Mekan Havuz
Otopark / Park Yeri
Yatak Sayıları
Manzara
Deniz
Dağ
Şehir
Doğa
Bluetooth Ses Sistemi
Engelli Dostu
Sıradışı Mimari
Sauna
Buhar Banyosu
Bebek Yatağı
Özel Havuz